niedziela, 22 listopada 2015

Z listu do redakcji czasopisma "Dobra Mama"...

„Witajcie Mamy, błagam o pomoc! Jestem po rozwodzie, mam 2,5 letniego synka. Synek rośnie bardzo ładnie, ale jest jeden problem. Ciągle chce do taty. A ojciec ma tylko dwa weekendy w miesiącu. Nie chcę dawać mu częściej dziecka, bo boje się, że synek się za bardzo przywiąże do niego moim kosztem. Nie wiem co robić. Mój były chce częściej widywać się z dzieckiem. Dla mnie to sytuacja patowa. Czy dziecko w końcu przestanie o nim gadać i za nim tęsknić? Co robić?”...
Spróbujmy odpowiedzieć "mamie"

2 komentarze:

  1. Nadszedł czas rozliczyć AFERĘ ROZWODOWĄ."MACHINA ROZWODOWA" to wielkie pieniądze dla sitwy.Co roku mamy ponad 70 000 rozwodów w Polsce.Sprzyja temu stare prawo.Średnio sprawa rozwodowa i koszta dodatkowe to min.4000 zł x 14 0000 osób =560 000 000 zł. do podziału co roku przez sitwę.Proceder jest uprawiany od lat.Mam nadzieję,że aktualny rząd zniszczy ten układ i zmieni prawo zachęcające Polki do rozwodów(alimenty to zapłata od sitwy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Kamiński i Ziobro oraz Ojcowie do dzieła.Razem DAMY RADĘ!!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do komentowania!